TeamViewer to aplikacja, która umożliwia zdalne połączenie pomiędzy różnymi komputerami.
Korzystając z tego narzędzia, nasz technik może zdalnie uzyskać dostęp do Państwa urządzenia i przejąć kontrolę. Taka zdalna interwencja pozwala szybko zidentyfikować problemy oraz skutecznie je rozwiązać.
Pomoc Techniczna Profi Systems Solutions
Pomoc zdalna w firmie Profi Systems Solutions jest realizowana przy użyciu aplikacji TeamViewer w wersji QuickSupport, co eliminuje potrzebę instalacji i dodatkowej konfiguracji. Postepuj zgodnie z instrukcją poniżej aby skorzystać z pomocy zdalnej.
Jak włączyć zdalną pomoc?
- Zapisz program TeamViewer QuickSupport na swoim komputerze, na przykład na pulpicie.
- Otwórz zapisany plik i potwierdź, że zgadzasz się na jego uruchomienie.
- Skontaktuj się z opiekunem technicznym lub działem wsparcia technicznego, aby dokładnie opisać problem i umożliwić nawiązanie zdalnego połączenia.
- Potwierdź zgodę na udzielenie zdalnego dostępu do swojego komputera dla naszego pracownika poprzez wpisanie podanego kodu lub udostępnienie własnego.