Zarządzanie szafkami AEOS

ilość znalezionych towarów: 4

Rozbudowany system kontroli dostępu szafek z AEOS Locker Management

Oszczędność miejsca i pieniędzy dzięki rozwiązaniu AEOS Locker Magagement - mnogość możliwości konfiguracji i elastyczność systemu w połączeniu z istniejącymi systemami kontroli dostępu do pomieszczeń pozwala na znaczącą rozbudowę bezpieczeństwa obiektu i wszelkich urządzeń, cennych danych czy rzeczy osobistych.

Zwiększone bezpieczeństwo

Nie tylko szafki pracownicze, ale również schowki dla elementów wrażliwych i cennych - system AEOS Locker Management pozwala na zabezpieczenie krytycznych danych, drogich urządzeń czy pieniędzy - a kontrola nad dostępem do tych schowków nigdy nie była równie prosta i przejrzysta. Możliwe jest skonfigurowanie dostępu w taki sposób, aby określić nie tylko osobę, godzinę ale również i okoliczności - a dodatkowo monitorować wszystkie zdarzenia.

Komfort użytkowania

Panel kontroli dostępu pozwala na zarządzanie wszystkimi prawami dostępu i wyjątkami - a wszystko to w internetowym interfejsie dostępnym. Zarządzać można też oczywiście grupami, harmonogramami a dodatkowo, zawsze masz dostęp do dziennika.

Wygoda i wysoki poziom bezpieczeństwa

ASDASD Podstawą systemu AEOS Locker Magagement są specjalne zamki wyposażone między innymi w czujnik zabezpieczający przed włamaniem i zintegrowany czytnik najbardziej popularnych kart RFID (MIFARE, HID iClass, Legic Advant). Zamki takie można stosować w wypadku różnych schowków, czy to szafek pracowniczych, pojemników medycznych czy kas z pieniędzmi. Otwarcie takiego zamku jest niezwykle proste - wystarczy zbliżyć kartę RFID z odpowiednimi uprawnieniami do czytnika, a zamek się otworzy.

Oszczędności dzięki elastyczności systemu AEOS Locker Management

Zapewnienie pracownikom stałej szafki może być kosztowne i wymaga dużej ilości miejsca - co w erze popularności nowoczesnych modeli pracy, elastycznych godzin czy hot deskingu - wywołuje duże problemy logistyczne. Jednak dynamiczne korzystanie z szafek z systemem AEOS Locker Management pozwala na minimalizację tych problemów, dopuszczając pracowników do korzystania z wolnej szafki, zamiast posiadania szafki stałej. Redukuje to ilość wymaganego miejsca jak i ogólną ilość wymaganych szafek.

Konfiguracja wyjątków w kontroli dostępu szafek pracowniczych

System AEOS Locker Management pozwala na bardzo rozbudowaną konfigurację dostępu, np. w sposób który umożliwia większości osób korzystanie tylko z jednej szafki, w określone dni i konkretnych godzinach. Pozwala to na eliminację zastoju korzystania z szafek, bo jedna szafka może być wykorzystywana przez różnych użytkowników w ramach różnych zmian pracowniczych. Możliwe jest również skonfigurowania specjalnego dostępu i wyjątków, tak samo jak dostępu długoterminowego, lub dostępu do wielu szafek.

Dość zarządzania kluczami

Wraz z systemem zarządzania szafkami AEOS Locker Management kończą się problemy z zarządzaniami kluczami, wymianami i potrzebnymi umowami - co jest niezwykłą wygodą nie tylko dla osoby zarządzającej, ale również dla pracowników jak i gości. Mogą oni w chwilę sprawdzić jaka szafka jest wolna, co jest sygnalizowane przez wskaźnik LED - po czym użyć karty zbliżeniowej do otworzenia i zablokowania szafki.

Widoki
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel