Wsparcie techniczne

Firma ProfiCCTV Sp. z o.o. wychodząc naprzeciw wzrastającemu zapotrzebowaniu na profesjonalną oraz szybką pomoc wprowadza dla swoich klientów dodatkową usługę wsparcia technicznego, aby mogli oni maksymalnie wykorzystywać możliwości zakupionego sprzętu. Zapraszamy do zapoznania się z regulaminem wsparcia technicznego.

Usługa dodatkowego wsparcia technicznego obejmuje swoim zakresem:

  • konsultacje telefoniczne
  • pomoc zdalną (TeamViewer)

Wszystkie usługi wsparcia technicznego są świadczone przez wysokiej klasy specjalistów, posiadających określone certyfikaty, potwierdzające ich wiedzę w zakresie znajomości rozwiązań oferowanych przez Dahua, D-Max, Samsung, Mirasys .

Świadczenie usługi wsparcia technicznego realizowane jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00 z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy oraz innych dni wolnych dla ProfiCCTV Sp. z o.o.

 

TOP